A megrendeléseket a rendelési folyamat során megadott címre házhoz szállítjuk. A házhoz szállítás díja automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, ezt a rendszerünk fel is tünteti a megrendelés során, ill. a visszaigazoló e-mailekben.
Megrendelőink, vevőink fizethetnek:
- utánvéttel a futárnak (készpénzzel vagy bankkártyával),
- előre utalással a visszaigazoló emailben található bankszámlaszámra, vagy
- személyes átvétel esetén készpénzben vagy átutalással.
Szállító partnerünk a GLS. A raktáron lévő termékek esetében a szállítás 2-5 munkanap. A csomag feladásáról a megrendelők értesítést kapnak, csomagszám alapján követni tudják a megrendelt termék útját.
Amikor a megrendelő átveszi a futártól a csomagot, köteles ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, a csomagban lévő termék épségét és pontos meglétét. Ha a csomaggal kapcsolatban probléma merül fel, a futárral közösen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányosságot, és ez alapján jelezni felénk a problémát. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben a szállítás ingyenes volt, csere esetén a szállítási díj felszámolásra kerül. Ha a vásárló eláll a vásárlástól és a szállítás ingyenes volt, a szállítási díj itt is felszámításra kerül.
Igény esetén külföldre is szállítunk, annak költségéről érdeklődjön ügyfélszolgálaton. Külföldre csak kifizetett terméket küldünk.